teachermom_ bukettttt12 doktor bana sağlık ocağının verdiğini de kullanabilirsin demişti ben onu kullanıyorum
linaaselin bukettttt12 bana da doktor bestiron önerdi kendi çocuğunda da kullanmış 2 gün oldu kullanıyoruz
cansu_22 Yarın sağlık ocağına gideceğim ama aç mi tok mu bebeğimin demir ilacı kullanıp kullanmamak için kan alacaklar ama aç mi gideceğiz tok mu bir de randevu lazım mı
otuznisan bukettttt12 başlarda Bestiron kullanıyordum. 5-6 aydır falan ocean kullanıyorum. Kan değerleri iyi geldi. Ben memnunum.
yasminmomy bukettttt12 ben devletin verdiğini kulandım gayet güzel özel demir ilaçlar sadece kanı sabitliyor yükseltmiyor haberiniz olsun