Erva27 gecmis olsun ya bizim asimiz vardi sanki o yüzdende eger rotaysa hafif atlatıyor gibi çünkü gecen gün kusma vardi 2 gündür kusma yok dünden beri ishal var sıvı alımı az onun için bugün tekrar acile gidicem serum takılması için ve rota tahlili isticem doktordan şimdi uyandı daha tuvalete gitmedi bakicam ishali devam ediyormu diye su içmeye zorluyorum ama yok çok fazla içmiyor yemeside az az corbayi kaseden 2 kaşık yiyip daha yemicem midem bulanıyor diye bırakıyor