Kizim 4.5 yaşında 2 gündür durduk yere ateşi var bugün öğlen doktoruna randevu aldım götürücem ama 2 gündür 3 4 kere durduk yere ateşleniyor yani illaki ateş yapacak bir enfeksiyon var ama neresinde anlamadik gripli olsa öksürük burun akıntısı birşey olur ama yok hiç grip belirtisi yok sadece ateşleniyor şurup verdim düşüyor 3 saat sonra tekrar ateş başlıyor varmi böyle olan idrar yollarindan şüpheleniyorum birazda özel bölgesinin üstü hani bikini bölgesi dediğimiz yer var oralar biraz kızarık gibi kaşınıyor diyor ateşten dolayi mi yoksa oralarda bir enfeksiyon mu bilemiyorum doktora gitmeden varmı böyle durum yaşayan bi sormak istedim