monica50 alpiinannesi kesinlikle bosch değil aşırı ağır ve hantal. ben philips aqua 9000 aldım aşırı memnunum, bu ya da dyson alacaktım philipsin yer silmesi çok iyi olduğu için buna karar verdim
teachermom_ alpiinannesi Shark serileri 🤌🏻 kesinlikle şans vermelisiniz çok memnunum çöp istasyonlu hemde ayda 1 istasyonu döküp nemli bir bezle silmeniz yeterli
Mahirveanneessii nur482482 memnun musunuz gerçekten başlığı için çok şikayet görüyorum siz bi sorun yaşadınız mı ?
nur482482 Mahirveanneessii çok memnunum harika çekiyor başlığı için ne şikayetler var acaba? Bilmiyorum ben bir sorun yaşamadım
Mahirveanneessii nur482482 diğer başlıklar gibi değilmiş performansı öyle yazan çok gördüm de o yüzden kararsız kaldım ya
EcrinMelek1- @alpiinannesi bende Bosch 7 var çift bataryalı 2 buçuk sene önce aldım Dyson kullanmadığım için etrafımda kullananda olmadığı için farkı bilmiyorum ama bu makine benim elim kolum oldu resmen
alpmila alpiinannesi bir arkadasımda dyson v8 var diğerinde bosch unlimited 7 var ikisini de denemiş biri olarak bosch bana agır geliyor ve çekim olarak dyson almadı göre düşük digeri dyson v8 olmasına rağmen cekim gücü harika ve hafif pratik
annisoldum alpiinannesi v16 var tek başlık olması çok pratik köpeğim var evde tüyleri çok güzel çekiyor. Memnunum alalı 3 ay oldu. Öncesinde v15 vardı tetik arızası oldu bende v16 aldım. Tuşlu olması da çok pratik v15te basılı tutmam gerekiyordu
alpiinannesi user2406 mesajinizi simdi gordum 🙈 evet dyson yeni v8 cyclone aldim ilk izlenim olarak gercekten cok iyi hafifligi ideal cekisi güzel tavsiye ederim cidden
dorinde alpiinannesi dyson deneyimlemedim ama bosch unlimited 9 kullanıyorum çok memnunum. 3 arkadasımnda da 7 modeli var onlar da çok memnun.
aysegullyz alpiinannesi alpiinannesi bosch ve dyson arasinda bence bariz 2 fark var dyson daha hafif bosch daha ağır,dysondan daha genis bir haznesi var bosch da,modele gore de cekim gucunde bi tık fark anca vardir. Her ikisini de deneyimledim. Ben dysonla devam ettim digeri cok agir geldi bana cünkü
sultan35 alpiinannesi 1 senedir bosch ultimate 10 kullanıyorum aşırı aşırı memnunum asla çekim gücünde azalma olmadı 140 mt evime şarjı bitmiyo kalıyo bile kedili evim kıl yok evde 😁
Lillypad alpiinannesi bosch kullanıyorum 3 yıldır ama şuan memnun değilim çekim gücü düştü, şarjı az gidiyor, ve anlık kurtarıcı iyi süpürdüğünü düşünmüyorum benden sonra da bir kaç arkadaşım aldı onlarda sorun yaşadı. Bence dyson al.