alpiinannesi kızlar uzun zamandır dikey süpürge bakıyorum bosch unlimited 7 ve dyson modellerin de kararsız kaldım kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim 🥰
saripapatya22 alpiinannesi be Dyson kullanıyorum memnunum ablam bosh kullanıyor şarjı çok çabuk bitiyormuş sadece o yüzden şikayetçi
alpiinannesi dysonun 2 yıldan sonra bataryasının bittigini cekis gucunun azaldigini soylediler dogru mu sizcee
hnr97 alpiinannesi benim evim biraz büyük ve başak burcu olarak detaylı temizlik yaptığımda yetmiyor doğrudur bakım ve temizliğini düzenli yaptığınızda çekim gücünde azalma olmuyor bence iki sene olacak hala çok iyi çekiyo
minnosbirkiz alpiinannesi 5 yıldır aynı süpürgeyi ve aynı filtreyi kullanıyorum, hiç öyle bişey yaşamadım, 3 kedim, 1 bebek, 2 yetişkiniz evde 😄
queen352 alpiinannesi kayınvalidemde bosch bende dyson var. O okadar paraya gerek yok diyip bosch aldı ama bence dysonla alakası yok. Önde ışığı var ama dysonun lazer mesela tüm herşeyi görüyorsunuz boschunki aydınlatıyor sadece. Çekim gücü zaten çok farklı Ama dysonla kıyaslamayacaksanız alınıp günlük kullanılabilir kötü bir makine değil sadece dysonla bir değil demek istedim🙏
SevgiOzd queen352 alpiinannesi Aynı şekilde kayınvalideme bosch unlşmited 6 aldık bende dyson v12 var kıyaslanmaz bile çünkü ikisi çok farklı arkadaşın dediklerine çok katılıyorum günlük iş görür ama bi dyson etmez kesinlikle 🙂
nur482482 alpiinannesi dyson v16 tek geçerim piyasadaki tüm süpürgeler getir götürünü yapar öyle söyliyim🫢🫢
Mahirveanneessii nur482482 memnun musunuz gerçekten başlığı için çok şikayet görüyorum siz bi sorun yaşadınız mı ?
yenianne999 Bosch gayet iş görüyor. Çok para vermek istemiyorum derseniz alın derim. İki senedir kullanıyorum çift bataryalı benimki evet ilk zamankine göre çok daha hızlı bitiyor ama bana hala yeterli bir süre gibi geliyor (evim iki yüz metrekare)