Sevgili anneler kızım 5 ay 1 günlük oldu. Bugün doktora gittik ve ek gıdaya geçmemizi tavsiye etti, özellikle avakado önerdi. Ben hiç bişi bilmiyorum olduklarımdan kafam karıştı, nasıl yapıcam, neyle başlıyım, kaç kere veriyim, birde tariflerinizi yazarmısınız? Hepimiz evdeyiz duacınız olurum kızım 2 ay anne sütü alabildi ve bağışıklığını arttırmam lazım, iyi ki varsınız🥰🥰🥰