meyo20 benimde gözümde cok büyüyodu bi haftadır egitimdeyiz ögrendi bile. 3 gün lazımlıga yaptırdım ögrettim son 4 gündür de çiş kaka tuvalete yapabiliyo kendi söylüyo gece bende hiç bez takmıyorum altına da yapmıyo gelince uyanıyo cabuk anne cisim geliyo diyo sonra geri uyutuyorum bi haftada alıstı. Dediginiz lazımlıgı aldım arabaya koycam ama henüz hava kötü diye dısarı cıkamadık cıkınca onu kullancaz