meyo20 şimdi şöyle her canlının sütü kendi yavrusuna faydalıdır. Yani bir inek yavrusu ile insan yavrusunu düşünün. Aralarında ne kadar fark var değil mi. İşte inek sütü de aynı şekilde bebeklere ağır geliyor. Süt bir pazarlama ürünü. 1980lerde reklamlarla şişirmişlerde şişirmişler. Artık günümüzde güncel tıp bilgilerini takip eden hiçbir doktor sütü, süt olarak önermiyor. Fermente şeklinde tabiki çok faydalı kefir ayran yoğurt peynir gibi. Zararları da en basiti demir eksikliği, reflü, sindirim bozuklukları ve tabiki özellikle gece verilen süt diş çürüğü.
İllaki bişey vereceğim derseniz kefir verin derim🌸