Frdbgmgnc Sleepy naturel cırtlı bez kullanıyordum eşim farketmeden külot bez almış 3numara ama menun kalmadım kasık bölgelerinden sızdırıyo her seferinde komple üzerinide degismek zorunda kalıyorum belki daha küçük olduğu içindir bilemiyorum orasını
Frdbgmgnc İnşallah sizde olmaz her bebekte farklı olabilir paket bitsin diye sık sık değişiyorum hiç sevmedim ben
Zeynep30 03saliha06 indirimi görünce 100 lük iki paket külot bez almıştım bitsin diye dua ettim🙄 güzel havalarda pratik güzel oluyor ama soğuk havalarda birkaç kat kıyafeti çıkarıp bezi giydirmesi biraz uğraştırıcı oluyor. Onun dışında gayet iyi ve memnundum şuan sleepynin cırtlı bezini kullanıyorum
espalp Lastik kısmı herkeste iz yapıyor mu 😳 oğlum 9 kilo 4 beden alıyorum altı normal ama üst kısımlar çok iz yapıyor 😳 4+ da çok büyük gelecek😓
Defne_Sevda24 espalp biz de de yapıyor bir beden büyük aliyorum bu sefer de alt tarafı sarkık duruyo harita gibi izi cikiyo esim yanlışlıkla almış yine . Kenarlardan yarıya kadar yırtıp kullanıyorum elimle de esnetiyorim
Ikrasu__ espalp benım kızımda 9 kılo 4 maxi plus. Kullanıyodum bı kararla 5 numara aldım ve bebısım daha rahat oldu dıgerı tm oturuyodu bu bıraz daha serbest altta torbalanmada olmadı bacagının kenArlarıda kesılmıyo
espalp Defne_Sevda24 aaaaa çiş çıkmıyorsa ben de öyle yapayım. Koca bi paket var elimde kullanmadım iz yapıyor diye. Bugünlerde korkuma diyorum yedek dursun. Ama yarın deniycem teşekkür ederim
Tugceeeee12345 03saliha06 benim bebeğim 4 aylık 5 beden kullanıyorum anca yetiyor ağ kısmı dar küçük gelebilir ama çok memnunum Prima ve sleepy dönüşümlü kullanıyorum gece gündüz