zeynebbrn kaf_ evet pahalı biraz ya ebebektem veya eczenelerden alıyorum. Zaten ilk 6 ay kullanacağım
hellomy99 sngldag golden goattan baya memnun herkes bende aldım ama bineronu sevmediği için henüz içiremedim
yesimvera Minikkalbinannesi bende Aptamil veriyorum 2 aylık bebeğime mamadan önce çok araştırdım evet gaz yapıyor ama kilo aldırıyormuş. Ben süt veriyorum mama ile destekliyorum az veriyorum acaba kilo yapar diye merak ettim
sngldag yesimvera dün verdim canım dünden beri çocuk iyice maf oldu ya bugün kabız oldu aptamille hiç iyi gelmedi zaten nadir vericektim evde bulunsun diye aldım ama pişman oldum hippe geçtim onu denicem