Minikkalbinannesi sngldag aaa yok canım😊benim oğlum 3 yaşında uyuyor şuan şükür🤲 Ben sahur yaptım canım şevval orucu tutuyorum 6 gün uykum kaçtı biraz bakayım istedim😊
sngldag Minikkalbinannesi Allah kabul etsin canım büyümüş ne güzel maşallah Rabbim acısını göstermesin
Minikkalbinannesi sngldag teşekkür ederim canım evet büyüdü şükür amin🤲 Seninki ne kadarlık canım küçük mü
Minikkalbinannesi sngldag ayyy maşallah canım daha çok küçük evet gaz bizde de çok olmuştu uyku düzenim bozulmuştu
sngldag Minikkalbinannesi geceleri zaten artık benim için kabus oldu canım kaç gecedir uyku uyuyamadım geçicek diye sabır ediyorum işte Buda bi süreç
Minikkalbinannesi sngldag aynen canım geçicek dediğin gibi buda bir süreç 😊canı sağolsun geçer annesi
3cocukannesi25 3cocukannesi25 hip combiotic kullaniyoruz gaz yapmiyor butun eczanelerde bula bilirsiniz eger ghazi ciksa sap simplex gaz damlasi aldik oda cok ise yariyor deneye bilirsiniz
sngldag 3cocukannesi25 bugün alıcam o damladan canım mama olarakta hipp aldım denivem inşallah iyi gelir
kaf_ zeynebbrn ya nu prosyeno muydu neyfi bn de onu kullanıyorum. Siz de e bebrkten mi temin ediyorsunuz. 800 grlık olanı. Pahalıya denk geliyor
zeynebbrn kaf_ evet pahalı biraz ya ebebektem veya eczenelerden alıyorum. Zaten ilk 6 ay kullanacağım
Minikkalbinannesi yesimvera aptamil çok içemedik canım aşırı gaz yaptı anlayamadım kilo durumunu o yüzden 😊
yesimvera sngldag benimde bebeğim 2 aylık normalde süt veriyorum mamayla destekliyorum 10 gündür Aptamil kullanıyorum çok gazlı oldu uyku haram oldu ama bir yandan da kilo alsın istiyorum. Sizin bebeğiniz kilo aldı mı
yesimvera Minikkalbinannesi bende Aptamil veriyorum 2 aylık bebeğime mamadan önce çok araştırdım evet gaz yapıyor ama kilo aldırıyormuş. Ben süt veriyorum mama ile destekliyorum az veriyorum acaba kilo yapar diye merak ettim
ozlem0303 sngldag bebelac gold kullanıyorum ne gaz ne kabizlik hicbir sikayetimiz olmadı bugüne kadar