Sebusebu
Benim yeğenim böyleydi geç konuştuğu halde okumayı daha çabuk çözmüştü.
Otizm olabilir dendi hafif düzey denildi.
Çocuk büyüdükçe sorguladı ben neden Rehabilitasyon gidiyorum.
Ben otizm değilim diye çünkü doktor özel çocuk diyor, otobüs kartı öyle,
Sonradan dehb’e düştü raporu keşke maddi gücleri olsaydı bu süreç raporsuz ilerleseydi.
Otizm gibi ağır raporlar ömür boyu sistemde gözüküyor silindi kaldırıldı diye maalesef en azından konuşma geçikmesi diye almanızı tavsiye ederim raporu çünkü o siliniyor aynı eğitim uygulanıyor sadece maaş olmuyor