Sebusebu ee benim oğlum da anlattığınızın aynısı herşeyiyle ama tvde geçen alt yazıları görünce televizyona yaklaşıp parmağıyla takip edip okumaya çalışıyor kitaplardan sürekli harfleri gösterip bu diyor söylediğimizde de o harfin adını çok güzel bi şekilde tekrarlıyor kitaptaki kelimeleri anlamsız da çıkarsa okumaya çalışıyor. Düşünce ağlamaz kalkar umursamaz ayağını parmağını bi yere vurunca ya da sıkıştırınca öper, öptürür. Bazen bana vurunca ağlamış gibi yapıyorum oralı bile olmaz. Ali annenin eli cız oldu diyorum bazen umursar gelir öper çoğu zaman onu da umursamaz ama dışarıyla ilişkisi de iyidir çekinmez koşar, oynar, dokunur, eder ev içinde de 1 dk durmaz. Ben bi otizm belirtisi görmüyorum. Size çok geçmiş olsun üzülmeyin yani anlattığınız kadarıyla anormal bi durumu yok bence çocuğunuzun 🙄