frknmomy Yusufagahinannesi ediyorsami açık açık ediyor 😅😅😅 inanılmaz şekilde yarınını düşünmeyen biri eşim yani başkası olsa şu kosede dursun der sanki köşede altın vs durunca canı sıkılıyor ardemez abayi değiştircem diyip alıyor asla birikimim köşe olsun demez
ffulya frknmomy Ben ayrı yapmıyorum kocanız gibiyim aynı biriktirip biriktirip arabayı yükseltiyorum ama araba da ilerde çocuğumun olacak o mantıkla yapıyorum. Altından daha çok kazandırdı açıkçası
frknmomy ffulya evet illaki öyle ama ne bileyim araba yetiyor bize eski değil güzel bir araba bana ha bire altın bozup yükseltmek mantıklı gelmiyor yani eşim senede sanırım 2 3 kez değişim yapar önünü tutmam lazim 😅 yoksa senede bir kez yapsa bişey demem
frknmomy burdabirivar evet haklısınız daha öne hiç gizli bisy yapmadım ama sanırım yapacağım çünkü çocuklarım için şart