frknmomy Ben ilk başladığımda 4 bin ile başladım onlar da artış oluyor zaten yılı gelince .Attığınız paranın %25 katki olarak geliyor mobil bankacılıkta hepsi gözüküyor zaten ben garanti bankasının müşterisiyim gayet iyi gidiyor 🤭 Miktar belirlememiz gerekir yani fatura gibi dusunun o miktarda yoksa bes in hesabına para çekilmiyor