Kızlar benım de moralım çok bozuk Allah aşkına bana da bır şeyler yazın benım de üç gün gectı dört ay oldu doğum yapalı Ikıncı çocuk asla duusnmuyorum ılk regl 26 şubatta oldum beş gündür her gün regl sancısı cekıyorum ama olmadım korunmalı ilişki oldu bu arada ama Acayıp stres yaptım Bn de surkelı ağlıyorum artık sütüme zarar gelır dıye korkuyorum stresten ağlıyorum yarın gıdıp sağlık ocağına kan mı versem çok kötüyüm lütfen bana da bır şeyler yazın kaç gündür regl sancıda da cekıyorum olmadım beyaz akıntı da var ama beyaz akıntı bnde zaten her regl oncesı ola şey