dgltkn Kızlar 13 aylık kızım var eşimle sorunlarımız var ve regl olmadım ağlıyorum 2gun geçti normalde düzenliydi Kızıma zor bakıyorum desteksizim napacagım nolur beni teselli edin bu arada birdaha çocuk düşünmüyordum eşim yüzünden
Elfgrn dgltkn Sakin olun, korunmuyor musunuz da bu kadar endişe ettiniz. Her gecikme gebelik değildir. Test yapın rahatlayın, çocuk istemiyorssniz da doğru şekilde Korunun içiniz rahat olur.
aysebb dgltkn Hamile olduğunuz belli değil henüz. Her gecikme hamilelikten olmuyor. Emzirme varsa zaten normal bunun dışında korunma yöntemide önemli elbette. Test yapın önce bir
rabis2024 dgltkn doğumdan sonra günü gününe hastalanmaya başladım kızım 5 aylık olduğundan beri şu an 21 aylık ve 2 ay önce 20 gün geciktim her gecikme hamilelik değil test yada kan seçeneklerini değerlendirin ağlamak yerine 🌸
dgltkn beybitolat ya hamileysem diye ağlıyorum çünkü bu bebeğime zor bakıyorum kimsem yok eşimlede aram kötü , test yapamaya cesaret edemiyorum cesaretimi toparlayabilsem 😒😒😒
beybitolat dgltkn aranız kötü ama beraber oluyorsunuz. İstemiyorum diyorsunuz prezervatifi sonradan takıyor diyorsunuz. Bencede ağlayın çünkü risk var
Elfgrn dgltkn Yani korunuyordu, ah keşke bilinçli olunsa bu şekilde zevk suyundan giren giriyor içeri. Test yapın mutlaka, gebelik istemiyorsanız da siz Korunun doğru şekilde, sonradan takılan prezervatifin anlamı olmuyor.
alinmom dgltkn Henüz net bir durum yok boşa kendinizi üzüp yıpratmayın. Belki düşündüğünüz gibi olmicak, şayet hamileyseniz de böyle negatif düşüncelerden uzaklaşın.
dgltkn Kızlar test yaptım negatif ama hasta olmadım henüz pink9 alinmom beybitolat aysebb Elfgrn Aseldurumom_ 123456777
dgltkn beybitolat yani aramız kötü ama nikahlı kocam şaka mısınız yani ilişki oluyor elbette offf gerçekten yoruyorsunuz
beybitolat dgltkn hanımefendi istediğiniz cevabı alamayınca biz niye sizi yoruyoruz ben anlamadım. Asıl siz bizi yoruyorsunuz biz size cevap veriyoruz.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan dgltkn yani aramız kötü ama nikahlı kocam şaka mısınız Aranız kötü olunca afedersiniz ama nasıl yatabiliyorsunuz