seval868_ Minikkurbagam evet evet oradan anlıyorsunuz zaten bittiğini direkt uyku düzeni oluşuyor, uykuya direnmeye çalışmıyor harika bişey ya 😅 darısı bu atağa girenlerin tez zamanda bitirip bu tadı almalarına 😅
seval868_ Meret geçecek geçecek bende hiç geçmeyecek sanıyordum ağlamışlığım bile var ben yapamıyorum artık diye çok iyi anlıyorum 🥲
pudu Minikkurbagam benim 1 ay sürmüştü ama daha kısa 2 3 hafta sürende gördüm valla sıkıntılı bir atak ya
pudu incilibus bir ay kadar sürebilir daha azda sürebilir az sürerse ne ala ama 1 aya da kendinizi hazırlayın
seval868_ bsl_canan gece daha az uyanmaya başladı, uykuya direnmesi kalmadı, mama reddi yapmıyor ve durduk yere ağlamalar yerine gülücüklere geçiş yaptı yani buradan anladım
pudu Minikkurbagam ah keşke küçük bebeğin hastalığı çok kötü oluyormuş gerçekten elden birşey gelmiyor hastaneye götürsen mikrop yuvası götürmesen olmuyor Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa sürede atlatırsınız
seval868_ ciceksincicek evet evet çoğu zaman 3 biberonu zor bitirmişliği oluyordu 4. Ay bitti mi hepsi geçiyor düzene yavaş yavaş giriyor
Minikkurbagam pudu aynen öyle baya burnu akıyor bugün sürekli temizliyorum inşallah geçer en yakın zamanda