Minikkurbagam Ah o sarılmaya şu an o kadar ihtiyacım var kiiii 🫂
Biz de tam 3 ay 24 günlükten bildiriyoruz ve kelimesi kelimesine yaşıyoruz atağımızı. Memeyle resmen kavga ediyor, iki fırt çekip kendini geriye atıyor ama onsuz da duramıyor, yatağa koyduğum an gözler fal taşı gibi açılıyor, sadece kucağımda durmak ve uyumak istiyor. Dışarı çıkmaya çalışıyoruz günlük ama resmen eziyete dönüşüyor bir elimde bebek arabası, bir elimde kendisi miniğimin. Bir de üstüne üşüttük, hastalıkla atak birleşti tam fırtınalı bir süreç var evde. Bebeklerimiz şu an dünyayı keşfettiği için uyumaktan korkuyorlarmış resmen. Derin bir nefes alıp geçecek diyoruz, yalnız değilsiniz, hepimize kolay gelsin diyorum, yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 💪🏼🥲