Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. 2. Sezeryan daha kolay olıyor ben ilki gibi zor olacak kafasında gitmiştim ama öyle olmadı . Eve gelincede bebeğim 20 gün çok sakindi emdi uyudu hep. O zamana kadar sizin bebeğinizde Sakin olursa rahat edersiniz ama be kızıma çok ilgili davranamamıştım biraz o lohusa depresyonu falan dedikleri şeyi yaşadım. Sizi çok iyi anlıyorum geride kalanlarda daha küçük oldukları için aklınız hep kalacak. Bence rahat bir kişilik iseniz ev konusunda temizlik konusunda ve de yenidoğan bebeğiniz sakin olursa eminim bu süreçi çok kolay atlatacaksınız. Sonrasında zaten kardeşlerde birbirleriyle kaynaşacaklar. Yemekte gezmekte ev işinde aktivitelerde bir bütün olursunuz.