3kedili2bebekli Merhaba, bende 3 ay önce doğum yaptım. Benim kızımda çok hareketli, otururken bile kucağımda durur temas bağımlısıdır. Güzelce anlattım yaramı gösterdim bantlı şekilde, unuttuğu yanlışlıkla tekme savunduğu da oldu canım çok yandı ama her seferinde özür dilerim annecim diyordu yavrum. Beni en zorlayan yanında uzanamamak olmuştu uyuturken sarılıp uyuyorduk normalde, yanında oturuyordum dikişlerim çok ağrıyordu yatamıyordum. 1 hafta 10 gün sonra hafif yatay yatmaya başlamıştım.