Gzm__ daha geçen hafta bugün oğluma tomografi çekildi. 3 yaşına girmek üzere. Düştü gözünün yanı taşa denk geldi. Hızla şiştiği için , eğer içiniz rahat etmeyecekse tomografi öneririm dedi doktor. Kabul ettik. Eşim ve bana bir şey giydirdiler oğlumu eşimle birlikte biz sabit tuttuk. O anlık acı ve korkuyla sabit durması zaten mümkün değildi. Oğlunuz belki de durur. Sadece kafası o cihazın çok az içine doğru girdi.