Gzm__ Çok geçmiş olsun, gerçekten insan çok tedirgin oluyor böyle durumlarda. Ama anlattıklarına göre ciddi bir belirti olmaması çok sevindirici. Doktorların dediği gibi takip etmek en doğru yaklaşım gibi duruyor. Gerek görürlerse röntgen de çekilebilir ama çoğu zaman böyle durumlarda gözlem yeterli oluyor. İnşallah hiçbir sorun çıkmaz, içini ferah tut ❤️Benim oğlum da bir kere merdivenden yuvarlanıp kafasını çarpmıştı, şişlik olmuştu ve o zaman film çekilmişti. Çok korkmuştum seni çok iyi anlıyorum.