Nsrn1 Nsrn1 shiny Üstteki yazı da ayrıntımız 😂😂 Yorumlarına da baktım online alışveriş sitelerinden, fena değil.
shiny KendiEvimdeDeplasmandayim bu kazanlılarda kireç sorunu varmış sende oldu mu hiç bir de kötü koku oluyormuş zamanla
KendiEvimdeDeplasmandayim shiny kötü koku hiç olmadı şuana kadar. Kireç bi kere oldu servise verdim temizlediler ama ben düzenli bakım vs yapmıyordum
seherkrktk02 shiny evet açıyor,kumaşı tanıma özelliği de var,yanma vs korkusu da hiç olmuyor, ütü masanız taşır , kazanlilar gibi çok ağır değil