Nsrn1 shiny ya çok istiyordum evim büyük olsun ütü masamda kazanlı ütüm hep açık şekilde dursun 😄 gelgelelim evimde bunun için bir alan yok kazanlı ütüm bazamın altında kullanılacağı günü bekliyor 😶
shiny Nsrn1 hangi markadan aldın merak edip kullanmadın mı hiç :)) benim alanım var ama kazanlı ütüm yok :)
Nikita Nsrn1 benim büyük evim vardı ve o üstü masasının üstü hep eşya doluyordu, biliyor musun… o kadar rahatsız edici ki. Durmadan ütünün bezi tozlanıyor. Yıka falan. Aman böyle daha iyi😅
Nsrn1 shiny kullandım aslında birkaç kez, bayağı da jilet gibi ütülüyordu 😄 kız markasını hatırlamıyorum yıl 2015 canım babam bir an önce evlenip gideyim diye çeyizime almıştı doğum günümde 😂
shiny KendiEvimdeDeplasmandayim trendyolda en çok satılan ürünler arasında hiç kullanmadığım için bilmiyorum ama kazanlı ütü alırken neye dikkat etmem gerekiyor :)
Nsrn1 shiny dur kız bunun üstüne bir ufak yer ayarlayıp koyayım bir kenara ya. Balkonum kapalı kurutma makinam orda onun yanına bir yere kurayım
shiny seherkrktk02 kırışıkları açıyor mu bir de şeyi merak ediyorum ütü masam benim biraz hafif tartar mı diye düşünüyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim shiny benimde ilk kazanlı ütüm media marktte satıcı çok övmüştü çeyizime almıştım 😅 kaynanamda Philips var mesela modelini bilmiyorum ama kazanlı benim ütü onunkinden daha iyi açıyo kırışıklıkları oda senin ütün daha güzel diyo. Benimkinde ama yakmama özelliği yok mesela kumaşın üstünde unutsam yakar kaynanamda o özellik var. Teknik olarak neye dikkat etmek gerekiyo bilmiyorum pek açıkcası
seherkrktk02 shiny evet açıyor,kumaşı tanıma özelliği de var,yanma vs korkusu da hiç olmuyor, ütü masanız taşır , kazanlilar gibi çok ağır değil
Nsrn1 Nikita yaa ben her bulduğum yükseltiye bir eşya bırakabilen bir modelim maalesef 😂 bana ekstra iş çıkarır desenize 😄
shiny KendiEvimdeDeplasmandayim benim için iyi açması sanırım tek kriter eski modellerden tefal var bende ama eskidi iyice ve çok uğraşıyorum :) en çok alınan ürün olması iyi gerçekten birde sende memnunsun :)
shiny KendiEvimdeDeplasmandayim bu kazanlılarda kireç sorunu varmış sende oldu mu hiç bir de kötü koku oluyormuş zamanla
Nsrn1 Nsrn1 shiny Üstteki yazı da ayrıntımız 😂😂 Yorumlarına da baktım online alışveriş sitelerinden, fena değil.