symstf Niyesordunbucevabi benim annem eğer çok acilse sıcak suda bekletiyordu bir kaç tur da sıcak suyla yıkıyordu.
[silindi] Niyesordunbucevabi cogunlukla geceden suya koyuyorum ama acele yapmam lazimsa sicak suya basiyorum sicak su hemem akitiyo tuzunu😊
Niyesordunbucevabi [silindi] sağol canısı geceden suya koyayım bidahakine de sıcak suya basarım deneye deneye 🤣
[silindi] Niyesordunbucevabi kuzu tokat yaprağı yazmışsın şimdi gördüm çoook tuzlu oluyor ya hadi 3-4 su yıkasan diyecektim de, arınmaz bence
Niyesordunbucevabi [silindi] öyleymiş bacım en iyisi yarın yapmak zorla sarıyorum zaten bebeden bide kötü olmasın 🤣