myavocado Poncikkkk İsimlerin, ad koyma hikayelerinin bir enerji taşıdığını ve çocukları etkilediğine dair bir inancım var benim de, ama ağır gelmiş gibi bir şey hiç duymamıştım Ecrin isminin anlamı ne ki, ya da koyma hikayeniz?
Poncikkkk myavocado nasıl bir etki oluyor ya ben eşime bikac isim sundum beğendiklerm arasında ecrinde vardı o ecrini secti öyle koyduk bazı kaynaklarda ücret bazı kaynaklarda Allah’ın hediyesi olarak geciyor
woodyy Poncikkkk bi hastaligi yoksa bazi bebekler oyle oluyor. Uzun saatler uyumasi beklenmez normalde
Meri-Mel Poncikkkk Amin amin inşallah canım ismi ağır geldi denmiş ailem de o zaman imkanlar dahilinde doktor herşey elimden geleni yapmış en son da bu yönteme başvurmuş bilmiyorum belki denk geldi bizde ise yaramış.
Tatlican Poncikkkk Aman banada dediler hiç birşey yapmadım. Alerjileri vardı gazlı bebekti Dr bir yıl ağlar dedi. İnsanlar devamlı akıl verdi. Çocuk 1 yaşında sustu. Dr un dediği gibi.
birdemlikcay Poncikkkk Ya şimdi şöyle enerji olarak yoğun olan isimler elbette var ama bu isim o çocuğa yaramadı ağır geldi anlamına gelmez. Aslında herkes zaten kendi kaderiyle doğar yani o isim zaten konulacaktı ismi değiştirseniz bile bir şey değişmez ha belki kulağına okuyabilirsiniz orasını bilemiyorum. Ama yani tabiki de tek sebebi isim değil sonuçta bir sürü ağır isim var ama ismine kıyasla gayet sakin sessiz çocuklar da var.
Teletabianteni Poncikkkk hurafe. Benim oglumun da uykulari hep kısaydı huzurdu sürekli ağlardı ki hala zaman zaman öyle kulak asmayın böyle şeylere