Poncikkkk
İsim ağır gelmesini biz de şöyle tanımlarlar ;
Ölen kardeşlerden birinin ismi yeni doğan çocuğa verilmesi (eskiden çok yaygın hatta anneme de ölen ablasının ismini veriyorlar dayısı değiştiriyor )
Ya da sahabelerin ismi tek konulmaz ağır olur huzursuzluk verir derler ;
Mesela ağbimin adı Bekir , bu isim tek konulmazmış yanına ek konurmuş .
Onun için ailem öğrendiğinde yanına ek isimle kulağına tekrar okuttu sanırım 10 12 yaş civarı .
Daha rahat etti anlamında da söylerler .
Yani biz de böyle derler.
Ama onun dışında her isime ağırdır falan duymadım .
Bence başka sıkıntısı vardır