helinky zaten çağrı merkezi hep öyle bilgiler veriyor nedense ben her gitigimde hepsini bir bagaj yapıyorum ekstra el bagajida yapıyorum bezen 27 30 oluyor bir ücret alimi olmadi hep bebek arabamiz yok diyorum kabin hakımiz var diyorum sorun çıkmiyor .