tazeannecikkk Kızlar bebeğimle birlikte uçucaz benim 15 kg bagaj hakkım var bebeğimin 10 kg hakkı var bu ikisini birleştirip tek valize 25 kg yapabiliyor muyum yoksa iki ayrı valiz mi yapmam gerekicek daha önce deneyimleyen var mı ?
mahirm tazeannecikkk tüm hava yolu kabul ediyor tek veya çift fark etmiyor maksat verilen degerin dışina çikmamasıdır ben hep tek valiz 25 kilo bazde bebek arabası olmayınca 30 kiloda kabul ediyorlar.
tazeannecikkk busmah61 cağrı merkezine sordum ama net bı cevap vermediler olabilirde olmayabilirde gibi konuştu. bebekle iki valiz çok zor olur inşallah tek valiz oluyodur 😬
tazeannecikkk kurabiyeee teşekkür ederim hangi havayolunu kullandiniz acaba ben Pegasus kullanıcam farkediyor mudur ?
kulun_biri Bizde Pegasus’la gitmiştik daha önce tek valizde aldılar zaten toplam kg bakılıyor ayrı ayrı olması şart değil
helinky mahirm 30 kilo nasıl kabul ettiler hangi hava yoluydu ben geçen hafta ajetle uçtum 27 çıktı diye 2 kilo için 500 tl aldı :(
helinky tazeannecikkk ben geçen hafta uçtum çağrı merkezini arayıp sordum ayrı ayrı olması gerekiyo dediler öyle yaptım sırf o yüzden kilom aştı 500 tl fark ödedim ama valizimin kilosu tartılırken toplam 25 kilo hakkınız var dedi yani tek valiz olsada olurdu dönüşte öyle yapıcam
mahirm helinky zaten çağrı merkezi hep öyle bilgiler veriyor nedense ben her gitigimde hepsini bir bagaj yapıyorum ekstra el bagajida yapıyorum bezen 27 30 oluyor bir ücret alimi olmadi hep bebek arabamiz yok diyorum kabin hakımiz var diyorum sorun çıkmiyor .
HeeSenCokBiliyon helinky o aslında firmadan firmaya da değişmiyor orda valizi tartan görevlinin vicdanına kalmış bişey biz ağustos ayında gelirken 25 kilo valiz attı ekstradan 8 kiloluk el çantası attıl bagaja
mahirm helinky Türk hava yoluyudu bebek arabası yoksa ekstra fazla olabilir bagaj hakiniz çünkü kabin bagajınız yok dedi tabi her firimianin kendisine ayit kuraları var
HeeSenCokBiliyon tazeannecikkk hayır tek valizde 25 kilo yapabiliyorsunuz ben de öyle yapıyorum ve yanıma da anne bakım çantası alıyorum