Kediperest bizim evde her yer parke banyo hariç tabii ki 3 yıllık ev 3 yıldır da biz oturuyoruz hiçbir sorun yaşamadık çok şükür haa zaten su vs. Dökülür kurulamazsın ha mutfak ha başka bi yer fark etmeksizin şişer mutfak oldu mu dikkat etmek gerek. Mesela bazen tezgahı falan yıkarken su dökülüyor işim biter bitmez siliyorum kurutuyorum yani anlayacağın mutfakta parke olur 😂 ki biz Bodrum ’da yaşıyoruz nem oranı çok yüksek ona rağmen bi sıkıntı yaşamadık