suheyla92 yok yanlıs numara değildi ben cok kısar sürede 2 den 3 e 3 ten 4 e geçtim fayda etmedi. Molfix bi kere iyi cıktıysa üç kere kötğ cıktı. Hemde aynı mavi paket. Primayı boykot oldugu için kullanmıyorum. Allahtan bunu keşfettim ordan devam ediyorum. Tombiş bebeklere kalıbı nasıl olur bilmiyorum benim brbeğimin basenleri geniş ama alt persentilde bi bebek. 9,5 kilo 4 numara kullanıyoruz. Yanlislikla cok sıkmazsa hiç iz yapmıyor. Öyle sertte değil. Cidden içi pamuklu gibi. Molfixtekilerde hep içinde pütürlü anormal bi doku vardı aldıklarımızda bunda hiç öyle bir şey yok