betamom Valla ben aşırııı memnunum. Sleepy ile başladım ilk 2 numara iyiydi 3 numara o kadar rezalet cıktıki pişik yaptı Molfixe geçtim mavi olana bacaklarını o kadar sıktı ki (zayıf alt persentilde bir bebek) üzülüyordum iz oluyor diye. Yinede direttim. Bir pişik yaptı bir yapmadı derken o paketide yarıda bıraktım. Şoktan aldım berbattı denemedim bile E bebekte gezerken e bebek diamond serisini gördüm. Dogal diyo pamuklu zeytin yaglı diyo(neresi zeytinyglı bilemedim ama olsun ikna oldum)😂 Bide indirimde denk geldi digerlerine bayıldıgım paranın yarısıydı o zamanlar. Aldım denedim o gğn bugündür herkese öneriyorum. Ben bu bezlerden çok cektim. Bence alın bacım. Alın deneyin indirim buldugunuzda. Hem yerli hem güzel. Poffyde yeni denedim çok cılız geldi bana onun yerine bence indirimli bulup bunu alın
seval868_ betamom ay ben molfix kullanıyordum bez alacaktım onun 100 lüsü ile Molfixin 50lisi aynı fiyattı. Hiç çiş vs taşırma olmadı baya memnun kaldım bende 😅 ablam bana yine molfix almış bitsin tekrardan ondan alıcam 😅
suheyla92 betamom molfix en genis kalipli bez benim oglumun bacaklari tombis oldugu halde hic lastik izi sorunu yasamadik yanlis numara kullaniyor olabilir misiniz. Molfix ve prima premium care haricindeki tum bezler kagit gibi sert o yuzden artik yeni marka denemiyorum ama bu dediginiz yumusak mi?
betamom Beğendiğim şeyleri sonuna kadar övmeyi aldırmayı severim😅 Pamukkale seyahatten bilet aldırmak Pensan ıq plus kalem aldırmak Faberin beyaz soft silgi filan😂 Varsa böyle begendiğinizi aldırdıgınız değişik ürünler merak ettim😅
betamom avkatanne ha evet birde böyle bir sorunumuz var molfix ve sleepy 3 numaraya gecince. Bunda eger ben yanlıs baglamadıysam dısarı taşma yasamadık kolay kolay. Aksam 7,5 gibi değiştiririm birde sabah 8-8,5 gibi ki çişi dolu olur gece emdiği için
cokbilmismom avkatanne biz tasma sorununu a101i bezi ile çözdük valla sıfır taşma bende çok şaşırdım. Dünya kadar para verdiğim prima bile sızdırıyor bu onun çeyrek parası ama mükemmel emicik özellikle erkek bebekte bezler hep en üst noktada birikir cis bu a101inkin beşik her yerine dağıtıyor böylelikle taşmıyor
suheyla92 avkatanne gece beslenmesi olan bebekleri bir tek prima premium care tutuyor cok marka denedim geceye dayanmiyor hicbiri. ben gece onu gunduz molfix kullaniyorum ogluma
avkatanne betamom ben ikna oldum alıp denicem komisyonunuzu e bebekten göndertirim ahdjdk. şaka yapıyorum takıldım yanlış anlamayın da gece gece 😅
betamom avkatanne ahah yok yok ne yanlıs anlıcam😂 ama yani markalar onlrı nasıl övdüğümüzü bilse bence beni ararlar. Yani bence arasalar iyi olur😂 ama olsundu. Ben onların gizli kahramanları olmaya devam edicem 😂 Ayy o kadar övdüm insallah memnun kalırsınız. Niye bilmiyorum cidden begeniyorum herkese aldırmak istiyorum 😂
avkatanne cokbilmismom ay onu da alayım 😅 ben jenny willy çözüm bulmuştum ama yine uygun fiyatlı sayılmaz o da.
betamom cokbilmismom bunu çok söyleyen var bi gün bende denicem merakımdan. Poffy de duymustum o kötü değilde bu kullandığım kadar iyi değil. Bakalım o nasıl merak ediyorum
betamom kikis babyme diamond yazarsanız hepsiburadada cıkar. Sitesinde de var alında su yeşili paketi
seval868_ betamom ilk tereddüt ettim pişik vs olur diye ama hiçbirşey yapmadı gayet güzel Bencede herkes almalı 😅
betamom seval868_ valla ben bezi acar acmaz takmadan begendim😂 odf ne övdüm ya😅 ama napim diğerlerine kıyasla ucuz ve güzel
betamom suheyla92 yok yanlıs numara değildi ben cok kısar sürede 2 den 3 e 3 ten 4 e geçtim fayda etmedi. Molfix bi kere iyi cıktıysa üç kere kötğ cıktı. Hemde aynı mavi paket. Primayı boykot oldugu için kullanmıyorum. Allahtan bunu keşfettim ordan devam ediyorum. Tombiş bebeklere kalıbı nasıl olur bilmiyorum benim brbeğimin basenleri geniş ama alt persentilde bi bebek. 9,5 kilo 4 numara kullanıyoruz. Yanlislikla cok sıkmazsa hiç iz yapmıyor. Öyle sertte değil. Cidden içi pamuklu gibi. Molfixtekilerde hep içinde pütürlü anormal bi doku vardı aldıklarımızda bunda hiç öyle bir şey yok
avkatanne suheyla92 primada da taşma yaşadık en son jenny willyde memnun kaldık taşma yaşamıyoruz genellikle 🌸