chnays gelişimin üstünde olan bebeklerde yüksek oranda görünen bir durummus. Yağ oranı fazla olduğu için pipi gömülüyormus. Bizde aynı sorunu yaşadık. Sünnetten önce çocuk cerrahisinij görmesi gerekirmiş bize kimse demedi. Bir sünnet 3 açtırma yaptırdık. Sudo krem de kullanmayın. Yara kapatma özelliği olduğu için o da pipiyi gömüyor. Biz banyo sırasında pipiyi geriye doğru sıvadık. 23 aylık yeni yeni kendine geliyor