chnays Oğlum 3 aylıkken sünnet oldu şuan 10 aylık ve pipisi hep içerde duruyor doktora götürdüm iki üç kez ama sorun değil elinde dışarı çıkar altını her aldığında dedi. Etrafımdakiler de normal değil diyor. Sünnet olan bebelerimizin anneleri sizdede öylemi acaba
hepyerdeyizz chnays normal . ya sünnet edilirken biraz fazla deri birakilmistir ya da bebeğiniz topludur Tombiktir yani doktorun deidgi gibi bezi açtıkça dışarıya itersneiz sorun olmaz . Doktor öyle demisken çevreye bakmakta hata
Lolik chnays Gömük görüntü yürümeye başlayınca normal şeklini alıyor. Oğlumun öyleydi doktorun dediği buydu ve öyle de oldu.
bellisima chnays biz de 3 aylıkken olduk. Ben de temizlerken siyiriyorum. Oluyor bu normal merak etmeyin
_YanakReisinAnnesii chnays Bebeğiniz kilolu yani pelvik bölgesi yağlı bir bebekse içeri kaçmış bir görüntü illa ki oluyor. Önemli olan pipisinin baş kısmının yani mantar kısmı mı diyeyim ne diyeyim nasıl anlatacağımı bilemedim ya😂Umarım anlatabilmişimdir o kısmın elinizle sünnet derisini ittiğiniz de dışarıya kolaylıkla çıkıyor olması. Eğer bahsettiğim kısım dışarı çıkmıyor sünnet derisi hareketli değil ise yapışma söz konusu olabilir. Oğlumun ki yapışmıştı mesela sünnet derisi hareket etmiyor baş kısmı tam anlamıyla dışarı çıkmıyordu,çocuk cerrahına götürdük ve eliyle açtı. Baya tahriş olmuştu deri yırtıldığı için birkaç gün ağrısı oldu.
chnays _YanakReisinAnnesii aa benim oğlumda öyle olmuştu doktor uyuşturmadan makasla açmıştı orayı çok ağlamıştı
seval868_ _YanakReisinAnnesii ay yağlı yazmışsın bizde dün kontrole gittik doktorumuz bu kısım yağlı ondan dolayı pipisi içine girmiş gibi gözükebilir korkma sürekli şu hareketi yap demişti 😅 tombik bebek sorunu olabiliyormuş 😅
alpaslanmom_ seval868_ sünnet yaptırdınız mı gömük pipi olunca sünnet yapılmıyor bizdede doktor yapmadı ?
ceydact Benim oğlum da 3 aylıkken sünnet oldu doktor o zaman şaka yapmıştı bu çocuğun tüm pipisini mi kesti bu adam demeyin sonradan demişti 18 aylık şimdi normale döndü gömülü durmuyor artık
haless39 Oğlumda 4 aylıkken sünnet oldu,içine kaçık duruyordu,azcık yağlıydı orası:) 13aylık oldu yürüyor,brz zayıfladı,şuan gayet normal duruyor.Endişe etmeyin
elif2112yigit chnays 10.5 aylığız şu an bizimde aynı 3 aylıkken sünnet olmuştu bizimkide gömülü 15-20 gün once yapışıklık oldu geriye ittirmeyi bıraktığım için her alt açmama ittirmem gerekiyor zeytinyağı ile yoksa yine yapışıklık olusur dedi zaten yapışıklık açılırken bebegimin çok canı yandı
birkupalatte chnays Tombik bebek sorunu. Korkmayın. Ama mutlaka her banyoda geri sıyırarak orayı bol suyla yıkayın. Yoksa orada kir birikir ve kızarıp şişme olur. Benim oğlum 4.5 yaşında hala biraz tombik ve pipisi gömük. Çişi gelince çıkıyor ama
hindilisalam Benim bebeğim öyle tombik değil ama 3,5 aylıkken sünnet oldu 10 aylık hala sizin söylediğiniz gibi ama yapışıklık yok her bez açışımda ileri itiyorum derisini
seval868_ alpaslanmom_ yok gömük pipi değildi bizimki 4 nisanda olacak sünnet sadece kesilirse o tarzda minik kalabilir dedi korkutmasın seni bir masajı var ileri geri yapıyorsun sürekli onu yapacaksın sadece dedi
sdtnrsvn chnays gelişimin üstünde olan bebeklerde yüksek oranda görünen bir durummus. Yağ oranı fazla olduğu için pipi gömülüyormus. Bizde aynı sorunu yaşadık. Sünnetten önce çocuk cerrahisinij görmesi gerekirmiş bize kimse demedi. Bir sünnet 3 açtırma yaptırdık. Sudo krem de kullanmayın. Yara kapatma özelliği olduğu için o da pipiyi gömüyor. Biz banyo sırasında pipiyi geriye doğru sıvadık. 23 aylık yeni yeni kendine geliyor