umos_ muko03 bende öyle uyuyakalıyorum ve bir de bunu duyanlar aman aman aman demiyo mu şöyle agızlarına çarpasım geliyo 😅 keşke lohusaların cezai ehliyeti olmasa😅
muko03 umos_ ay gerçekten öyle kayınvalidem çocuk boğulur diye çok korkuyordu aman dikkat et uyuma diyodu çocuğuna biraz ben bakıyım git uyu demek aklına gelmiyordu herhalde (işine gelmiyordu ) 😂😂
umos_ munalkad şöyle ki benim annem ben 2 yaşımdayken vefat etti. Kendi ailemde çevremde olan kadınlardan kimseden desteğim yok bi babaannrm (85 yaşında) yanıma gelip bazen gün içinde bebeğimi en azından biraz sakinleştiriyor ben işimi yapıyorum sonra gidiyor :) Ama eşimin ailesi çok kalabalıklar ona ragmen bir destekleri yok. Kayınvalidem en azından yemek yapıp gönderebilir ama sadece ilk gün geldi yemek getirdi o kadar… bi de diyor ki yakın olsan yardım ederdim… evlerimizin arası araçla 5-6 dk 🥲 ben serklajlı gebelik geçirdim 24. Haftadan-37. Haftaya kadar evde yattım kızım için onda bile bi tas yemek getirmediler :) eşimle başımızın çaresine baktık :))
munalkad umos_ ya çok güzel bi söz vardır insanlardan isteme verirse minnet vermezse zillet Rabbinden iste verirse nimet vermezse hizmettir diye. Allah kimseye muhtaç etmesin size de güç kuvvet versin. İleride gururla söylersiniz kendimiz bu günlere getirdik çocuğumuzu diye
umos_ tsf kesinlikle haklısınız inşallah içim soğuyana kadar kimse beni daha fazla sinirlendirmez 😅 biraz deli bi yapım vardır bir de biraz fazla kinci olabiliyorum 🫢
kalkbircaykoy umos_ bende desteksiz büyüttüm yeri geldi çok zorlandım uykusuz kaldım vs ama inanın yanınızda biri olmasından daha iyidir. Her kafadan bir ses çıkabiliyor ve sizi huzursuz edebiliyorlar. Olumlu tarafından bakmaya çalışın. Belki başkası olsa rahat edemeyeceksiniz ya da bebeğinizi istediğiniz gibi büyütemeyeceksiniz. Eşiniz de destek oluyormuş çok şanslısınız. Biz anneler çok güçlüyüz her şeyin üstesinden fazlasıyla geliriz 😍
herseyimcocuk umos_ bebeğiniz bir aya kadar daha uzun uyuycak daha kısa emicek siz de gece daha uzun uyuycaksınız, 3 aylık olunca gaz sancıları biticek çok ağlamıycak :) sizi anlıyorum ben de desteksiz şekilde 3 yaşa getirdim siz bebeğinize odaklanın boşverin
Mariposa umos_ içim doldu o kaDar iyi anliyorum ki… ama inan sonsuza kadar surmeyecek bu surec kisa surede gececek ve ele avuca gelip uykulari duzene girdiginde parlayan gozleriyle sana gülücükler attiginda hepsini unutacaksin 🫀
buyus umos_ aynı duyguları paylaşıyoruz seni o kadar iyi anlıyorımki bebeğim 18 günlük sezeryan oldum ve hastaneden sonra hep yapayalnızdım bebek her ağladıgında her yetemedıgımı hıssettıgımde güzel bir beddua seansı destek olmayanlara ithafen😂 güçlü olmak zorundayız bu güzel günler birdaha geri gelmeyecek yetebıldıgımız ve yapabıldıgımız kadar🩷