Minnikkiz hkabak kız tövbe de Allah korusun hastalık hastane fobim oldu zaten bu bebe doğduğundan beri
hkabak Minnikkiz benimde öyle oldu azıcık hırıltılı nefes alsa doktora koşuyorum. Benim bebek 6 aylık 4 aylıktan beri eli ağzında ama ne diş var ne de bişey 😅
Minnikkiz hkabak yok henüz olmadı belki diş çıkarıyodur elleri bugün hepten ağzında bu kadar sokmazdı
Minnikkiz hkabak bizimki yoğun bakımda kaldı doğunca sonra da 1 ay sonra hastanede yattık gene rsv covit oldu o yüzden hasta olsa da götüresim gelmiyo😂 insallah biran önce çıkar o zorluyosa hepimizikini
seval868_ Minnikkiz ay daha sabah aile grubuna benim bebe bozuldu diye video attım 😅 4 ay 3 günlük olduk iyice delirdi sıpa değişik değişik hâllere bürünüyor 😅