Ssevey Esdoel Doğru bende onu düşünüyorum kendini de kötü hisseder ben kestireyim bakıyım bi 😍 sağol canım
Suespodu Ssevey Benim kızımın da böyleydi 4 aylıkken avuç avuç dokuluyordu. Sıfıra vurduk. Sonra saçları uzamaya ve daha sık cıkmaya basladı rengi de değişti şuan 14 aylık iyikide kestirmişim diyorum.
gozdeyrs Ssevey ben kızımın saçını kestirmedim dökülen döküldü hem gurlesmesiyle alakasi yokmus kestirmenin annem kiz kardesimle benim saclarimin kestirmemis kazitmamis ve ikimizinde gür saçları var cok şükür 🧿😊
Zeynepalya_ve_annesi Ssevey en byük kızım mina 10 olcak ortanca oğlum kayra 8 olcak en küçüğüm alya 6,5 aylık
Ssevey Zeynepalya_ve_annesi Maşallah 🧿 genç anne olmuşsun benim gibi bende 21 de oğlumu kucağıma aldım şimdi 2. 4.5 aylık 😃
Zeynepalya_ve_annesi Ssevey 22 yaşımda kızımı doğum yaptım 24 te oğlumu doğum yaptım 25 yaşımda boşandım 29 yaşımda yeniden evlendim 2,5 senelik evliyim minnoşum var bitane daha eşiminde bir kızı var ilk evliliğinden toplamda 4 cocugumuz var
Zeynepalya_ve_annesi Ssevey eşimin kızı arada gelio benim cocuklarımda yanımda 4 ü yan yana oldumu süper oluyo heleki banyo günü en sona ufaklığı bırkaıyorum 😂😂
hunilimomm Ssevey benim kızımın da böyleydi hatta yanlar ve arkası dökülmüştü sonra geri çıkıyor maşallah bu arada
Rabiyamine Ssevey bence kestirmeyin kızım 17 aylık lüle lüle saçları var maşallah 😇 keldi sonra çok da güzel uzadı çoğaldı hâlâ çoğalıyor