Ssevey Ssevey evet canım saçı çok güzel besliyor çıkarıyor. Benim fikrim bence vur sıfıra eğer çocuk kendini tanımaya başladığınds kederden kişisel bozukluğa sebep olur çocuk kendini benimseyemez koku onda zaten onların ki çabuk üzüyor Hind. Yağı ile de desteklersen çabuk uzar kızımın saçı beline geliyor 2 sene de üstelik 2 ayda bir kestiğini halde