banauygun Naciyeylmz yani komsulucuk yok ne yazık ki eskisi gibi kimseyi çok net olarak tanımıyoruz bazen banada geliyor ama yemiyorum dışarda bazen birisi paketli bişey veriyor ondan bile emin olup çocuğuma veremem Ama keşke sizin göreceğiniz şekilde olmasaydı bu durum
Nikita Naciyeylmz sizi iyi tanımıyorsa ondan yememiş olabilir. Ben de yemem. Ama atmam. Eşime veriyorum. O sorun etmeden yer. Ancak böyle sizin göreceğiniz şekilde atılmış olması çok kırıcı. İnsan görmeyin diye dikkatle atar