Sadece sizin ikramınızı çöpe atarken mi gördünüz, nasıl malumatımız oldu, o kısmı anlayamadım. Hijyen konusunda endişeleri olabilir size dair. Bana da bir komşu, çocuğu ısırırken çekip wp durumunda paylaştığı kekten göndermişti. Şaka gibi. Gelen dilimde ısırık mısırık yoktu fakat tabi ki yemedim ve attım. Buna benzer, hijyeninizden şüphe ettirecek bir duruma şahit olmuş olabilir. Ya da içinden kıl vb yabancı madde çıkmıştır. Ya dostane bir dille nedenini sorarsınız ya da bir daha ikramda bulunmazsınız.