Yavuzuannesi2012 sormayın ben de mağdur oldum. Bebeğin 36. 4 olan ateşini 40 ve 41 ölçtü kafayı yiyecektik. Ve e bebek iade almıyor kesinlikle. 250 TL boşa gitti alet elimizde patladı. E bebeğin kendi markalarından ve weewell den uzak dursun tüm alacak olanlar