busebzkrt38 evet bir hafta olduğum yerden kımıldayamadım. Bebeğim mememi tutmadı o bir haftada sağım yaprık ama sütüm az bişi geliyordu bebeğim sarılık oldu hemen zaten hastaneden çıkmadan eve geldik Bebeğime kaynanam ilgilendi ben sadece yatıyordum hiç kalkamıyordum.
Ama kaynanamın bakması zoruma gitti durmadan ağlama başladım anne gibi hissetmiyordum.
Bebeğime bakamamak kucağıma alamamak beni çok kötü etkiledi birde sütüm çokaz, emmiyor tutturmaya çalışıyoruz ama kucağımda ağlayıp bağırıp çağırıyor
Kendimi yetersiz hissettimeye başladım.
Eşimlede isim yüzünden kavgamız oldu ona üzüldüm.
Belki bu yüzden sütüm az geliyor.
Şuan 1 aylık oldum ama illa mama istiyor.
Benim yaptığım gibi kendini perişan etme stres olma üzme kendini.
Beslak damlaya başla işe yarar biraz olsun.
Az geliyor diyede üzülme hiçden iyidir mama kullansın nolucak sanki.
Evwt kıskanıyorsun bebeğini sadece sen bakmak istiyorsun ama yardım almakdan çekinme şuan ben 1.ayımda bunu anladım destek gerekiyor eğer bebeğine bakmakda zorlanıyorsan yanına destekçi bul ama gerçekdende destek olacak biri.
Bide
Lohusalık hormonları illa herşeyi duygusal gösterebilir ve garipleştirebilir bunuda unutma.