busebzkrt38 gozunuz aydin oncelikle♥️ evet bi kac gune hepsi gececek sabredin🌺 yaninizda yardimci olacak birileri var mi? Mama takviyesi yapmaniz iyi olmus ilk gunler sut az geliyor sarilik olmasin bebis , 4. Gun itibariyle benim sutum tam inmisti ve mamayi birakmistik. Ilk gunler cok zor hatirladikca urperiyorum :) ama bir iki haftaya her sey coktan normale donmus olacak siz bebisle birbirinize coktan alismis olacaksiniz. Genelde bebek icin 3. Gunde kontrole cagiriyorlar ya yara yerinizi de gosterin. Antibiyotik kullaniyor musunuz?