Ben de depend aldım ve kesinlikle almalısın. Hastaneye götürmemiştim orada bez veriyorlar diye ama o bezler o kadar büyük be rahatsız ediciydi ki. Sonradan hastaneye getirttim eşimle. Sezaryen oldu Doktorum 3. Günden sonra ameliyat yeri açık kalacak demişti o da kapattığı için pede geçtim. Kırkımın içinde ara ara kanamalarım yoğunlaştı hep onu kullanıp bitirdim