O kadar zor bi çocuk ki ,gerek bebekliği gerekse şimdi ,ben nerde yanlış yapıyorum diye düşünüp duruyorum kafayı yiyeceğim yaa,şimdi şöyle ki benim oğlum hep herşeye zarar veren biri ,evin dağılması yada oraya buraya bişeylerler dökmesini ve biryerleri karalamasını çizmesini demiyorum bakın ,keşke bunlar olsa ben bunlara razıyım ama size yakın zamanda olanları söyleyeyim mesela makas bulmuş ve saçlarını kesmiş mahvetmiş(makasla kendine başka zararlar da verebilirdi Allah korusun),sonra çakmak bulmuş bir sekilde ve kanepeyi yakmaya çalışmış (yakmış belli bir kısmını),elektrikli sobamiz var kış soğuk oluyo çocuk da var diye onu da yakıyoruz ,ona şu dökmüş prizdeyken mesela yakabilirdi yada patlayadabilirdi bakın hep sıkıntılı korkunç şeyler ,sonra çekmeceden bıçak almış mutfak sandalyesini kesmiş 😰,ben çok çok yoruldum oturup saatlerce ağladım yani ben nerde yanlış yapıyorum diye ,hep zaten zor bir çocuktu ama evin eşyasına çok zarar veren biri ,bende sıkıntılı bir süreçten geçtim bir senedir hastalıkla uğraşıyorum ilaç falan da kullanıyorum haliyle onunla ilgilenemiyorum çok ama mesela bir işe koyuluyorsam o sürekli o arada hangi birşeye zarar versem nereyi kırsam derdinde , üzülüyorum da yani hiç sağlam eşyam kalmadı kolayda almadık eşyalarımızı,benim şimdi hiçbirşeye ne hevesim var nede gücüm mutlu değilim böyle , canı sağ olsun o benim herşeyim biri birşey diyecek olsa mesela hiçbir şekilde dedirtmem o kadar hassas noktam o benim ama ben çok yoruldum sürekli böyle olmasından bıktım isyan etmek asla istemiyorum ama böylesi çok zor ,hiç durmayan mesela oyuncakla oynamayan yada bir ortama gittiğimizde hiç cocuklarla oyun oynamayan tek başına oynayan hiçbirşeyi paylaşmak istemeyen değişik bir çocuk oldu ben nerde yanlış yaptım ,hiç iyi bir anne değilim ben yapamadım sanırım yetiştiremedim sadece ağlayabiliyorum başka birşey yapamıyorum ,oturup konuşuyorum lütfen bak ben çok üzülüyorum oğlum evimizin eşyasina ve bize zarar vermek çok kötü hicbi çocuk bunu yapmıyor bunu yaparak bizi çok üzüyorsun diyorum ama beni dinlemiyor asla , küfür zaten cabası ,her türlü küfrü öğrendi evde küfür eden insanlarda değiliz,babası da öyle küfürbaz değildir ben anlamadım ki yani çok doldum yemin ederim hep ağla ağla nereye kadar bana akıl verin ne yapsam düzelir ne yapmalıyım ben ,lütfen linçlemeyin yada linçleyin yaa ona da oturup ağlarım en fazla napayım 😩