Selin3434 asilazmazbalkokmaz 🤣🤣🤣 ben 2 senedir anca bunu beğenebildim sende çocukla ilgili mi istiyorsun
asilazmazbalkokmaz Selin3434 Evet, adını yazdırayım diyorum. Sonra eşiminde mi adını yazdırsam diyorum aşk çok kırocasınn 😹
Selin3434 Kuzey_Melis_Momm resim yükleyebilir misin merak ettim , en güzel şey onlar beğenmene sevindim
Kuzey_Melis_Momm Selin3434 Köprücük kemiğimde olanı presidentte görüp çok beğenmiştim oğlumun adınıda yazdırmak istiyordum ikisini aynı anda yaptırdım şimdi kızımda oldu onun isminide diğer bileğime aynı şekilde yaptıracağım 🤭🤭
Selin3434 asilazmazbalkokmaz 🤣🤣 onu bende düşündüm sadece tek harf yada ikimizde de olacak olan bir yazı yada sembol diye düşünüyorum peki bu gönderdiğim model sence nereye yakışır
yasminylmz Selin3434 Dövmem yok ama sanki kol kısmına daha çok yakışır. Omuzun o taraflar biraz daha geniş oluyor mantıklı oradı gibi duruyor. Tabi görünen bir yer istiyorsanız. Yada bileğe yakın kol içide olabilir.
[silindi] Selin3434 çok hoş bir model. Dövme yapmayı da yaptırmayı da çok severim 😂😂 kışa bende yaptırmayı düşünüyorum. Yalnız yazın değil kışın yaptırmanız daha sağlıklı olur 🌸
Selin3434 beyzzsenturkk_ yok elli tane iğne giriyor çıkıyor falan diyorlar ya öyle çok acı yoksa dayanırım 🤣🤣😅
beyzzsenturkk_ Selin3434 ay yok elinin üstüne yatmışsın da uyuşmuş gibi düşün öyle bi karıncalanma hissi sadece yüz bel boyun parmak gibi kemikli ve ince doku biraz sızlar
Selin3434 [silindi] kolay değil zor ama normal doğum biraz daha zor bence geçen arkadaş doğurdu normal biraz zordu 3 gün kendine gelemedi ama öyle böyle değil ben üçümcü sezeryanımı oldum onun kdar değildim 🤣🤣🤣