peri001 ksm20 Bunlar bendede işe yaramamıştı çatlağa fayda etmiyor çünkü hemoroid için bu ilaçlar dediğim kremi bi deneyin ben 1 aya yakın kullandım hap zaten 1 aylıktı çok şükür iyiyim şimdi
ksm20 peri001 diltiazem içerikli krem ben de çok araştırdım ama baş ağrısı vs yapıyormuş damarları genişlettiği için ben d ekokrktum sizde böyle bir etki oldu mu
cugulubinnazzz ksm20 ahhhh canim,cok cok geçmis. Olsun, ben kalin ve deliksiz tuğlayi iyice isitip havluya sarip,20 dakika ustunde oturyrdum ve rectoderm diye bir krem kullandim cok rahatlatti bunlari kullan mutlska cok iyi gelecek
ksm20 cugulubinnazzz tuğla ne işe yarıyor tam olarak ? Krem için çok baş ağrısı yapıyor diyorlar ve emzirirken kullanılıyor mu ? Korktum bi tık o yüzden
cugulubinnazzz ksm20 ısıyı kolay kolay kaybetmiyor,uzun süre suda oturmaktansa onu ısıtıp ustune oturmak daha saglikli bence♥️basur ve catlak sicagı cok sever hemen etkisini goreceksin emin ol
san1 ksm20 bir yakınım o ilaca alıştırdığı için bağırsağını WC çıkamıyor 15 senedir o ilacı kullanıyor hiç sağlıklı bir durum değil Tuvalete gitmeye bende korkuyorum 2 gündür Allah kimsenin başına vermesin antibiyotik krem başlayın ağrısını alsın bebeğiminde çatlamış son zamanlarda kakasını yapamıyordu o kadar üzülüyorum ki ona
UrbanMom ksm20 hayatimda 1 kez yaşadım o da doğumla alakalı değildi. Sıcak su acısına çok iyi geliyor kiraz sapı cayi çok iyi gelmişti ama emziriyorsaniz araştırmadan kullanmayın.
UrbanMom ksm20 yıllardır ictigim cay gerçekten faydası oluyor ama dediğim gibi emziriyorsaniz bebeğe nasil etki yapar bilmiyorum
hghg ksm20 gebelikte bende basur oldum krem kullandım proctolog düzelmişti ama doğumdsn sonra kabız olmuştum şimdi biraz daha düzeldi ama tuvaletimi yaparken acıyor biraz acaba bende de çatlak olabilir mi ? Kan yok bu arada sadece biraz acı hissediyorum yaparken
ksm20 hghg dikkat edin ilerlemesin bilmiyorum çatlak mı tabi ama gerçekten çok başka bir şey bu ilerledimi düzelmek bilmiyor
kdcirem Bende de çatlak var doğumdan sonra basurum da arttı. Kan ilacı kullanıyorsanız kabız yapıyor. Lactosoft kullanıyorum ben çok zor durumda kalınca. Instagram da Gencer seri diye biri var bitki doktoru resmen. Bana bir krem önermişti, bi konuşun sorun isterseniz.
Huma_kus34 ksm20 sizi cok ıyı anlıyorum değil 4 ay 3 yıl cektım artık hayat enerjım klmamıştı el yapımı kntoron yağı kullndım sureklı oraya bolca pamukla sürdüm yttım boylelıkle gctı ama kabız olunca tekrarlıyo gıbı oluyo dıkkat edıyorum he birde zeytin cekırdklerıyle bırlıtke tüketin altsrcı söylemiş eşime onuda yaptım oda cok ıyo geldı
kdcirem Huma_kus34 ben kabızlık yaşıyorum yıllardır 15 yıl olmuştur belki. Çatlar, kanar ama hızlıca iyileşir. Benim derdim ağrısı olmasın diye ameliyat olmam lazım. Tabi önce kabızlığı çözmeliyim. Kremler yağlar kullanmak istemiyorum ömrüm boyunca. Yine de teşekkür ederimmm🙏🏻🙏🏻
emi42 ksm20 Bir de çatlak için sıyah suya oturmanızı öneririm stresi azaltın düşündükçe daha kötü oluyor inanın geçecek ve geçeceğine inanın diyete devam edin 🙏
HeeSenCokBiliyon ksm20 maalesef yani geita yumuşak olduğu sürece alıştım ama onun dışında canımdan can gidiyor
peri001 Baş ağrısı yaşamadım herkeste aynı etki olmayabilir tabi denemek lazım birde ağrısa bile baş ağrısı mı orası mı diye düşünürsem başımın ağrımasını tercih ederdim 😬