ksm20 şuan sancı içinde yazıyorum bende yıllardır var hamilelikte kabızlık ile beraber daha da arttı şuan oğlum 9 aylık geçmedi çözüm dengeli beslenmek ekmeği kesmelisin bol su içmelisin sıcak su buharı ya da ılık suya baticon damlat içine otur bekle sonra basur hemoroit kremi var onu kullan içeri sıkmalısın dışarı makatına da sür ben o krem sayesinde oturup kalkabiliyorum ağrıyı dindiriyor bu ara yine arttı çünkü beslenmeme dikkat etmedim doktorun bana tavsiyesi orayı iyileştirene kadar domates ve asidik gıdalardan uzak dur ben hepsini yaptım 4 gündür ağrılarım arttı çatlağım kanadı bir de kabız olmamaya çalış o ilaç dışkı yumuşatmak için onu da yazdı fakat çok tehlikeli bağırsağın alışırsa florasını bozarsın sen şuan önce sıvı gıdaya geç ilacı bırak alıştıra alıştıra aç yeme biçimini düzelt ilacı bırak kuzum ben bir kapak içtim midem almadı içemedim yeme içmemi düzelttim iyi gidiyordum 4,5 aydır yine bozdum