dorukdemir3 aselkusunannesii ilaçla alakası olmayıp gaz ve reflü sorunu yaşıyor olabilir mi bebeğiniz acaba denk gelmiştir hani
aselkusunannesii dorukdemir3 yok bu zamana kadar kusması yoktu ama hani olurdu ama çok az fazla emdiğini çıkarırdı ama bitamini vermeye başladığım günden sonra başladı çok kusma sorunu
nurrr34 busbus10 bende sağlık ocağının verdiğini kullanmadım ocean aldım onu veriyorum 3 damla şeklinde
serapsaadayi nurrr34 benim bebegim de 3,5 aylik ocean kullaniyoruz ama tek damla seklinde , yorumlarda hep 3 damla yazilmis dogdugundan beri mi oyle kullaniyorsunuz
Limoncicegiiiii busbus10 geçen doktor kontrolunde doç dr asla o markayı vermeyin ölçümlerde hep d vitamini eksikliği çıkıyor dedi başka vitamin yazdı bebeğim emerken başı terliyorddu yeni vitamine geçince bitti Çöpe attım o markayı 🤐🤐
busbus10 serapsaadayi sabah saatlerin de versek yeterli olur dimi illa hergün aynı saatte vermek gerekmez
serapsaadayi busbus10 kimse belli nir saate uymuyor zaten uyamıyor sabah ilk uyandıgında ve emmeyi bitirdiğinde verin 3 damla olarak